التخطي إلى المحتوى

فيديو متحرش طفله المعادي كامل واحمد السعدني «ابن الكلب ده لازم يتشنق»

حرص النجم احمد السعدني، علي توجيه كلمة في حق صاحب مقطع فيديو متحرش طفله المعادي كامل المنتشر علي تويتر يوم الثلاثاء 9 مارس 2021، كما نرفق لحضراتكم المقطع المنتشرة صباح اليوم بشدة علي منصة التدوينات القصيرة مع وجود الآلاف المطالبات بالقبض علي هذا الشخص.

فيديو متحرش طفله المعادي

وحازت واقعة متحرش عمارة المعادي علي استياء الكثيرون من نجوم الفن، أبرزهم الفنان أحمد السعدني، والذي قال في تغريده اليوم عب حسابه الشخصي علي تويتر معلقًا :”«ابن الكلب ده لازم يتشنق»”.

حقيقة القبض علي متحرش طفله المعادي

من جانبها، أعلنت الدكتورة سحر السنباطي، الأمين العام للمجلس القومي للطفولة والأمومة عن أول تحرك رسمي ببلاغ إلي النائب العام بشأن متحرش طفله المعادي، مطالبة الجهات المختصة بتنفيذ القصاص فيما هو منسوب إليه بتهمة التحرش بالأطفال.

علي السياق ذاته قالت حُوّرْ معلقة :”لقيت ل المفضوح ده فيديو علي الفيسبوك و هو بيتحرش ب طفلة و بجد حسبي الله ف اي حد ممكن يعمل كدا و يدفن ف عقول الاطفال ذكريات زبالة زي دي ف معلش يجماعه ريتويت علشان يتفضح هنا كمان”.

وقال آخر :”ترندات الفيس بوك وتويتر، أفضل صورة ممكن نختم بيها اليوم العالمي للمرأة ، تحية للست الشجاعة دي إلي منامتش غير لما خدت حق الطفلة ، شكراً”.

ونشرت ريحانة نمـير تقول :”ياريت يكون في قانون رادع لهذه الأفعال الهمجية و الوحشية، التي تخطت كل معايير ألإنسانية والمنطق و الأخلاق، و الناس بتاعت ملابس البنت هيا السبب أظن الرؤية وضحت، لا مبرر لمثل هذه القذارة، القذر قذر في كل الأحوال، ليس في حالة لبس فاتن أو غيره، حتى الأطفال لم تسلم”.

وعلق Ahmed CAPO قائلاً :”هو ممكن تسمحيلي أشكرك وأحطك فوق راسي
وكمان جايه ف يوم المرأة العالمي ، اللي هو كان فيه ١٠٠٠ راجل لو مكانك ممكن كان يخاف يطلع أو يسكت أو يقول أنا مالي زي ما فيه ١٠٠٠ بيغمضوا عنيهم عن حاجات تانيه بتحصل ف الشارع ، ممكن أشكرك من قلبي انك اتحركتي”.

وغرد ئفَرَّحْ أُسَامَة  معلقًا :”اكاونت #متحرش_الأطفال اهو، حسبي الله و نعم الوكيل فيه و إن شاء الله يتحاسب. الجدير بالذكر انه حاطت ع الاكاونت صوره و هو في الكعبة! و ده اكبر مثال للناس مدعية الفضيلة و الأخلاق و التدين الزائف و هو في الواقع إنسان مقرف مثير للاشمئزاز و يستحق ألإعدام ع قذارته”.

موضوعات متعلقة:

المتحرشة انجل السعودية شاهدها تتحرش بالطفلة شقيقتها فيديو مسرب

فيديو المتحرشة انجل في السعودية كامل.. فضيحة تهز twitter-تويتر

التعليقات

اترك تعليقاً