التخطي إلى المحتوى

فيديو البنت اللي قلبت السوشيال ميديا في المعادي 2021 ضحية المتحرش

يبحث العديد من المواطنون في مصر عبر محرك البحث «google» عن مقطع فيديو البنت اللي قلبت السوشيال ميديا ضحية المتحرش في عمارة المعادي.

فيديو البنت اللي قلبت السوشيال ميديا

كشفت مصادر مطلعة، عن التحليل النفسي الذي يعاني منه مواطن المعادي المتحرش، حيث تبين أنه يعاني من مرض يدعي باسم”بيدوفيليا” وهو مرض التحرش بالأطفال.

وتابعت أن الدكتورة سحر السنباطي، الأمين العام للمجلس القومي للطفولة والأمومة، قامت بتقديم بلاغ عاجل إلي النائب العام دفاعاً عن حقوق الطفل، والمرأة، وسط مطالبات الكثيرون من الأشخاص بالقبض علي هذا الشخص ومعاقبته.

لمشاهدة فيديو متحرش طفلة المعادي بالأطفال: أضغط هنا.

علي السياق ذاته قالت حُوّرْ معلقة :”لقيت ل المفضوح ده ڤيديو علي الفيسبوك و هو بيتحرش ب طفلة و بجد حسبي الله ف اي حد ممكن يعمل كدا و يدفن ف عقول الاطفال ذكريات زبالة زي دي ف معلش يجماعه ريتويت علشان يتفضح هنا كمان”.

وقال آخر :”ترندات الفيس بوك وتويتر، أفضل صورة ممكن نختم بيها اليوم العالمي للمرأة ، تحية للست الشجاعة دي إلي منامتش غير لما خدت حق الطفلة ، شكراً”.

ونشرت ريحانة نمـير تقول :”ياريت يكون في قانون رادع لهذه الأفعال الهمجية و الوحشية، التي تخطت كل معايير ألإنسانية والمنطق و الأخلاق، و الناس بتاعت ملابس البنت هيا السبب أظن الرؤية وضحت، لا مبرر لمثل هذه القذارة، القذر قذر في كل الأحوال، ليس في حالة لبس فاتن أو غيره، حتى الأطفال لم تسلم”.

وعلق Ahmed CAPO قائلاً :”هو ممكن تسمحيلي اشكرك وأحطك فوق راسي
وكمان جايه ف يوم المرأة العالمي ، اللي هو كان فيه ١٠٠٠ راجل لو مكانك ممكن كان يخاف يطلع او يسكت أو يقول أنا مالي زي ما فيه ١٠٠٠ بيغمضوا عنيهم عن حاجات تانيه بتحصل ف الشارع ، ممكن أشكرك من قلبي انك اتحركتي”.

موضوعات متعلقة:

فيديو متحرش طفله المعادي كامل واحمد السعدني «ابن الكلب ده لازم يتشنق»

فيديو المتحرشة انجل في السعودية كامل.. فضيحة تهز twitter-تويتر

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: